Klussen en afspraken in je hoofd bewaren, daar doen we niet aan. afmetingen printer. Niet alleen omdat het onnodig veel stress oplevert, een gebrek aan overzicht voorkomt ook dat jij je met de juiste dingen bezighoudt. Pak het daarom slimmer aan: Werken vanuit huis gaat je een stuk makkelijk af wanneer je overzicht hebt. afmetingen printer en weet over welke projecten of taken jij je vandaag moet buigen
En daar heb je slechts twee tools voor nodig: Een agenda - afmetingen printer — een plek waar je alles bewaart dat tijdsgebonden is - afmetingen printer. Afspraken bijvoorbeeld, reistijden of klussen waar je langer dan een half uur mee bezig bent. Een takenmanager (afmetingen printer) — een ‘to do’-lijst waar je al je taken bewaart, maar ook zaken die je bijvoorbeeld nog met iemand wil bespreken
Geen losse vellen papier, geen post-its op de hoek van je scherm, maar één overzichtelijk systeem (afmetingen printer). Daarin geef je alles een plek: Alle taken die jij moet uitvoeren plan je in (afmetingen printer). Bepalen of het in je takenmanager of in je agenda hoort is heel simpel: Kleine taken die je binnen 30 minuten kunt uitvoeren plaats je in je takenmanager
En afspraken dan? Nou, hier: De plek waar je al je afspraken en grote taken bewaart: je agenda Deze nauwkeurig en overzichtelijk inrichten helpt je niet alleen een productieve thuiswerkdag tegemoet te gaan, het zorgt er ook voor dat je transparant naar je leidinggevende toe kunt zijn (afmetingen printer) (afmetingen printer) (afmetingen printer). Hoe richt je ‘m in? Nou, niet te losjes, maar ook niet zo strikt volgepland dat er geen ruimte meer is voor ad hoc klussen
Een paar tips voor thuiswerken: Werk met blokken van 15 minuten - afmetingen printer. Plan taken die jij moet uitvoeren in, maar ook zeker afspraken met anderen. Pauzes? Ook die geef je aan (afmetingen printer). Gebruik je jouw agenda ook privé rooster dan niet alleen je werktaken in, maar geef ook zeker privé-activiteiten, sociale evenementen en tijd voor jezelf een plekje
Lekker overzichtelijk en zo zie je waar jouw tijd is in gaan zitten (afmetingen printer). Voeg daarnaast nog twee andere handige tools (een ‘1 op 1’-lijst en een ‘wachten op’-lijst) toe en je time management systeem is compleet: Nu je thuiswerkt kun je niet zomaar even een collega aan de mouw trekken
Indien je hem of haar dan spreekt tijdens een online meeting haal je de onderwerpen aan - afmetingen printer. Het probleem is echter: waar bewaar je die bespreekpunten, zonder dat je ze vergeet of verliest? Simpel: op je ‘1 op 1’-lijst — een verzamellijst van alles dat je nog tegen iemand wil aanhouden of wil vragen
Navigation
Latest Posts
3d Printer Coolblue
Printer Cartridges Kopen
Cheapest Inkjet Printer